Tuesday, February 17, 2009

Army cupcakes???

This "army cupcakes" was ordered by Ayu from KL for her friend who works in Kem Bt 3 (nearby my place)... she wanted to congratulate her friend (Junita).. ni kes naik pangkat la ni... kalau ikutkan Ayu ada bg sample cupcakes yg dia nak (lebih kurang mcm nila, tapi aku ubahsuai sikit, buat rumput2 tu... mula2 ingat nak letak "bom", tapi takut org tak cam lak bom yg aku buat.. Askar2 tu beli la yek (bukan buat), blm cukup terror nak buat askar...Anyway, thanks Ayu for the order.... hope Junita like the cupcakes...

2 comments:

Jue said...

mi....mana dpt huruf ngan star tu??? ari tu cari kat bakewell tak dpt, ko dpt kat ner yerk??? fondant ker tu mi yg star ngan huruf tu????

Batrisyia delights cake said...

letak lah bom..besar2 pn xpe..biaq gempaq sket..hehe