Thursday, June 25, 2009

TNB theme...

Order came from Jem (kalau tak silap dia ni kat Johor, kalau salah tlg betulkan akak ya jem) to her sister in law who works at TNB Temerloh... gigih tau aku melukis logo TNB ni..nampak mudah, tapi blh tahan gakla..... maklumla keras tgn kan... hubby lak takde, outstation...nak tak nak kena buat sendiri...huhu...


Jem... harap awak puas hati ya... sori sebab tak include logo JPS sebab tgk logo tu mcm payah sikit (w/pun cuma garis2...coz kalau lukis tak elok, nampak sgt cacatnya nanti...)

4 comments:

Edi said...

comel comel..
mmg paham sgt betapa mencabarnyer nak lukih logo2 nie.. dahler background tu choc kan.. lagiler.. kalau silap, bukannyer boleh amek pemadam, padam! hehe

Jue said...

yer la mi....

nmpk lukisan mcm simple jerk kan...tp aku tau la cmn penat lelah nk melukis yer, sokmo dpt order kena lukis kan...
p/s : kalo lukisan gini, ko caj xtra tak mi???

rose said...

hehehe tergelak aku...tak tau kenapa..ialah tengok logo tnb tu..teringat masa aku pas spm tunggu result..aku keja kat tnb..dari bil lln computerizd (guna database) tuk tnb..tau je la bil lln dulukan beso tulis tangan plak tu...kira bil yg computerizd bah kuantan aku and da gangla buat...hehehe bangga tul...tak percaya tanya Elly dan Mr Hairi..depa pun bersama aku dulu...unik mi kau buat cc tnb..selalu bunga2 jek hehehe

MY CUPPIE CAKE said...

AIMI,
OKLAh tu. free hand macam tulah. kalau cetak lainlah.

saja nak bagi tahu - kalau dtg kl tentu laku highway gombak
masa nak balik temerloh tu dr sentul pasti nampak sign board SRI GOMBAK ada tugu KERIS BESAR - kat situ ada dua kedai jual bahan buat kek. satu namanya BAKE OVEN kat PASAR.
boleh jengah kat situ. oklah juga kedai ini wpun tak besar macam bake with yen. satu lagi kat fasa satu bakewell