Monday, February 2, 2009

Mr Krab for Muhammad Fakhruddin...

This Mr Krab cake was ordered by Shahrul... Thanks a lot Shahrul for your support.... it was for his nephew... at first, I thought of doing a transfer tecnhic on the cake, but I was running out of time... so, I just asked my hubby to draw on the cake using choc ganache... Alhamdulillah.. love the outcome..thanks dear for your help.. (ada sikit kesilapan masa tulis nama tu..sepatutnya Muhammad.. sori yek..)...

10 comments:

Jue said...

mi, kamal buat free hand jer ker tuh???? terror tu....cantek banget drawing yer

Aishah @ UmmiAqil said...

cantik!!!...sukenye nengok lukisan mu itewwww...

Batrisyia delights cake said...

haa..baru bole..geram sgt tang sepit tu...montel..mcm nak gigit..hehe

Jasmeen said...

biru cm ni akak suke...cooollll...
re : itu cat dinding tukau2 sbb rasa mcm x kene jerk..nyampah tul...ihikss

Min said...

comelnye Mr. Crab ni.. cantik lukisan tu. good job dik :)

Feena said...

cantikk..kalau terror lukis kat mana pun le lukis...

eyna said...

Memang termat cantik....
suka tengok....

jeff said...

>> selalu biasa tgk spongebob atau patrick...
>> kali ini ada pula mr krab...
>> jrang dpt tengok mr krab kat cake...:-d

JUN said...

kak jun pun memang suka Mr Crab ni...tapi tak reti nak lukis macam ni...lawalah!

d'muffins said...

huhuhu... lawa tu mr crab ni... sejibik cam dlm citer spanbob tu.. terror la...